Financieel Medewerker

Onze opdrachtgever

Deze opdrachtgever heeft alles voor de dagelijkse verzorging van jezelf, je gezin, je huis en dier. Zij zijn opgericht in 2003 en inmiddels uitgegroeid tot de grootste e-tailer binnen de persoonlijke verzorgingsbranche met een compleet en voordelig aanbod A-merken en niche merken verzorgingsproducten. Zij hebben meer dan 50.000 producten in het assortiment en brengen deze de volgende dag zorgeloos bij de klanten thuis.

Vanuit Maarssen werken zij met een jong en ambitieus team om hun groeiambitie te realiseren. Vanuit het distributiecentrum in Moerdijk worden dagelijks duizenden pakketjes bezorgd bij hun klanten in Nederland en België.
Samen werken en samen doen vinden ze belangrijk. Ze houden van een uitdaging en durven nieuwe kansen aan te grijpen. Naast hard werken hebben ze samen ook veel plezier tijdens leuke events of borrels.
 

Taken en werkzaamheden van de Financieel Medewerker

Jij bent flexibel, enthousiast en je houdt van uitdagingen. Je wilt proactief bijdragen aan het groeiende Finance team. Als Financieel Medewerker ben je medeverantwoordelijk voor de gevoerde administratie van deze opdrachtgever en rapporteer je rechtstreeks aan de Financieel Manager. Deze functie is een veelzijdig functie waarin je ondersteuning biedt aan de E-tail en E-Com gerelateerde financiële en administratieve processen. Naast financiële administratieve taken, o.a. crediteuren-, debiteurenbeheer, liquiditeitsprognoses, databeheer, ben je een belangrijke sparringpartner voor het Finance team.

Bij onjuistheden zorg je voor een adequate opvolging en helpt mee in de optimalisatie van onze financiële administratie.

Wie ben je?

Als ideale kandidaat bouw je inmiddels op de nodige kennis en ervaring, maar vind je het ook leuk om te blijven leren en ontwikkelen.

Je herkent jezelf in het volgende profiel:
Je hebt minimaal MBO+ / HBO werk- en denkniveau;
Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
Je kunt je eigen werk goed plannen en organiseren, waarbij je zelfstandig kan werken;
Je kan zeer goed omgaan met Excel;
Je hebt inzicht in en ervaring met administratieve en financiële processen;
Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Kennis van Microsoft Office en van diverse financiële administratieve pakketten;
Je bent ambitieus, accuraat en je durft verantwoordelijkheden te nemen.
En je vind het leuk om in een hecht en jong team aan de slag te gaan.
 

Wat bieden zij?

Bij deze opdrachtgever krijg je een unieke kans als het gaat om kennis maken met de business en persoonlijke ontwikkeling.

Verder bieden zij:
Passend salaris en 25 vakantiedagen;
Een bijdrage aan je pensioen en reiskostenvergoeding;
Alles om lekker te werken, waaronder ook de mogelijkheid om thuis te werken;
Alle ruimte en vertrouwen om veel verantwoordelijkheid te nemen;
Bijdrage aan jouw sportschool abonnement, maar ook samen padel spelen met je collega’s;
Al hun producten met personeelskorting, zodat jouw voorraadkastje thuis ook lekker gevuld is;
Gezellige borrels en teamuitjes om je collega’s beter te leren kennen;
Elke dag een heerlijke verse lunch.

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Vaste baan Parttime uren: 32-40 per week 

Solliciteren? Een CV met een beknopte motivatie is voldoende. Mail snel!

Reageren
Wil je meer informatie over de vacature?
06 27034370
bregine@pdfpersoneelsdiensten.nl

logo

Neem gerust
contact op