sinds 1999

De vacature

Uren per week
16 - 24 uur

Locatie
omgeving Amsterdam / Amstelveen

Meer info?
Bregine 06 27034370

administratief / secretarieel medewerker (m/v)

OMSCHRIJVING
Onze opdrachtgever groeit wederom waardoor het huidige team wel wat hulp kan gebruiken. Het betreft een expertise bureau onder de rook van Amsterdam. Het bureau onderscheidt zich op het gebied van kwaliteit, flexibiliteit en persoonlijke benadering.
Het dienstenpakket omvat expertises en pre-risk services, zoals taxaties, vooropnamen en adviezen. Het kantoor is aangesloten bij het NIVRE en VRT en beschikt over register-experts en taxateurs met verschillende disciplines.

FUNCTIE
Je bent een enthousiaste 'aanpakker'. Je begrijpt enigszins hoe de wereld van verzekeringen in elkaar zit en je vindt het leuk om je hier verder in te verdiepen. Je kan goed samenwerken in een klein team. Jouw belangrijkste taak is het ondersteunen van de register expert; Maken van de planning, opdrachtgevers te woord staan, rapporten aanmaken en uittypen etc.
Je houdt van veelzijdigheid en hectiek. Je schroomt niet om verantwoordelijkheden te nemen.

WIE BEN JIJ?
Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau
Je hebt ervaring met het Microsoft Office
Je hebt (beperkte) kennis van de verzekeringswereld
Je bent communicatief sterk en je hebt een probleemoplossend vermogen
Je bent een aanpakker en je kan snel en nauwkeurig typen en werken

JE KRIJGT ER OOK WAT VOOR TERUG!
Marktconform salaris
Reiskostenvergoeding
Fijne collega’s en veel verantwoordelijkheden

Deze opdrachtgever is flexibel als het gaat om de uren / dagen.